22 januari 2013

Som natt och dag, eller förmiddag och eftermiddag

Imorse när jag vaknade var jag irriterad, utan att veta orsaken. Enoying. Vet man vad man det är som irriterar är det enklare att få väck känslan. Gubben är ledig idag så efter morgonrutinerna for jag till stan för lite shopping, nog planerad sådan, ej för att bedöva irritationen... :) Fann nya stövletter och nya byxor - älsklingens födelsedagspresent till mig :) När jag kom hem var jag fortfarande irriterad, utan att veta varför. Så då for vi alla ut på en timmes promenad denna fina vinterdag. Och efter typ 15 minuter var irritationen som bortblåst. Det vänder snabbt ibland. Var kanske bara i behov av en ordentlig dos frisk luft efter en sämre natt. Btw så har vi haft bättre nätter denhär senaste veckan, så jag hoppas det var bara en tillfällig svacka förra natten :)

Nu är W på sin sist dagsvila och jag vilar lite på soffan under min varma filt.

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar