13 januari 2013

Jovars

Skulle ju, som inlägget tidigare så fint lovade, ta det lugnt på fotisträningen... Hmm. Something happened, don't know what. Jag kom dit, det var magiskt kul, och jag körde på. Visst långsammare och betydligt mer flåsande än förr, men körde på iallafall. Mittiallt hade det gått 1,5h och jag var lila i fejset. "Shit - jag skulle ju inte ta ut mig. Vad hände?" Det var bara så förbaskat kul helt enkelt så det gick lite av sig själv:) Imorgon kommer jag att vara sjukt sjuk i kroppen. Skall vara värd för en mamma-barn träff imorgon, hoppas mina ben åtm är i sånt skick så jag kan gå av och an och bjuda kaffe samt lite upp och ner för att leka med W och de andra bebisarna på golvet.

Tajmningen med W gick super idag så det var inga problem att träna mellan amningarna. Känns som att vi överlag kan vara en bra rytm på spåren med tanke på gårdagen och idag, men mer om det nån annan gång.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar