21 januari 2013

My day

Imorse kom min mor till Vasa för att spendera tid med sitt barnbarn. Vanligtvis när hon kommer brukar vi tillbringa tiden här hemma, gå ut och gå eller göra nåt annat tillsammans, men idag for jag på lite egna grejer och morssan skötte William. Jag började dan med att gymma med M på hans gym. Grymt kul. Han gav mig tips angående styrketräningen, korrigerade mina övningar litegrann och tränade givetvis själv oxå. Sen stack han till jobbet och jag hem.

Efter goda lunchen, ala moder, begav jag mig till stan på jakt efter nya dojor. Provade skor i nästintill alla skobutiker i stan, utan resultat. Den som söker finner inte alltid. Kom hem med vitaminer och en ansiktskräm. Bra så.

När jag kom hem var även lillabroder på besök och vi käkade amazing paj, igen ala moder. Sen blev det promenad med hunden med en god vän på tråden. Riktigt trevligt.

Nu har W somnat... som förresten fick en varm, skön och snygg stickad kofta av morssan, igen ala henne :) Liite gammaldags stuk på tröjan, mycket mysig. Jag fick vackra tulpaner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar