12 januari 2013

Låg växel

Idag har jag och W haft en lugn och avkopplande dag. Pysslat på med de vanliga rutinerna, och tagit det lugnare än vanligt. Vilat, lekt, gosat och sånt. Sen kom Ws faddrar hit på sena eftermiddan och tog hunden och W på vagnpromenad så jag fick "sova" en stund. Det är inte lätt att sova på beställning men jag fick vila ögonen iallafall. Sen hängde de här en stund och jag fick ta en lång, värmande dusch. Efter att de for hem så badade W, fick sin kvällsbit och kopplade av i famnen inför natten. Sen blev det sovdags för killen och lite Putous för mig. Nu ser jag med ett öga på Falling Down från Sub, och delar filten med Morris. Snart kommer M hem.

Imorgon blir det fotisträning! Första på duktigt över ett år. Dvs om orken och Ws rytm tillåter då. Ska bli fruktansvärt kul! Om inte imorgon, så kanske nästa söndag. Vi får se hur det blir.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar