18 januari 2013

En vardag

Idag har jag och William haft en helt vanlig vardag. M i kvällsskift, och städning på agendan för mig. Vagnpromenad med hunden, matlagning, klädtvätt, städning som sagt, och de vanliga dagsrutinerna. Nu pendlar ögonen mellan Voice of Finland på tv:n och på iPadden som fastnat i mina händer, typ. Googlar "basgarderob" för jag känner det vore dags att uppdatera basplaggen och inventera lite i skrubben... Så sådant. Skor har jag önskat mig i födelsedagspresent av M, vilket han lovat jag ska få. Men det finns ju inga skor i butikerna just nu, eller på nätet för den delen. Antingen är det bara små eller stora storlekar av rea-skor kvar, eller så pumps och för våriga skor. Jag är tidsmässigt fel ute. Vill ha nya stövlar eller nilkkurit. Stora problem...hehe. Halv tie kommer guuben hem så då får jag lite sällskap i mitt fredagsmys. Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar