14 oktober 2010

Gomorron världen

Vaknade 05:45. För tidigt.
Åt frukost innan halv sju. För tidigt.
Var på jobbar kvart i sju. Way för tidigt.

Hatten av och tummen upp för alla som jobbar skift eller annars inleder sina arbetsdar då andra fortfarande sussar sött.

Jag gillar egentligen att stiga upp tidigt och följa med mannen till jobbet när han har morgonskift. Men igår och idag har jag varit fruktansvärt trött. Det är inget mysterium varför. Jag vakar för länge. TV, böcker, ja, det ena med det andra håller mig uppe för länge. Okej,  jag håller i fjärrkontrollen, boken, hunden för länge vilket gör att jag inte kommer mig i säng.... Ikväll ska jag i säng i tid.

Idag blir det att kapa av hippie-frillan. Det blir inte kort och svart, eller ens halvlångt och brunt, men kanske fem cm bort eller nåt och lite slingat.. :) Jag är inte speciellt experimentell av mig när det kommer till mitt hår. Är ändå lite nervis och excited inför hur det bli.

Nu är det dags att inleda arbetsdan. På agendan idag står att installera ett nytt operativsystem till min dator. Innan dess skall jag kolla 53 gånger att jag gjort backup på alla filer.

Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar