08 mars 2013

Blog Award

Anser mig inte vara en regelrättig bloggare, utan jag klotterplankar lite bara för nära och kära. Därför känner jag lite si och så inför detta med Blog Award...känner mig inte riktigt värdig att delta eftersom jag inte gör det kanske fullt ut, med andra ord... :)  Men jag tackar ändå varmt för frågorna som kusin Johanna skickat mig och skall svara på dem lite lätt såhär :) (de bloggar jag läser har dock redan fått frågor, så blir inte att skicka vidare nåra frågor...eller hur funkar det, skall man skicka iaf åt sådana som redan fått..?)

1. Vad är ditt bästa barndomsminne?
Har generellt svårt sånt som bäst/mest/favorit, t.ex. favoritmat, favoritartist osv, har ej rangordnat sådana saker speciellt tydligt i mitt medvetande... Men till saken. Barndomsminnen. Dem finns det många fina av. Blir alldeles varm inombords när jag tänker på hemmet i Öja, gården, mormor och mormors hus, de stora jordgubbslanden, villan osv. Så många fina minnen, kopplade till olika platser och människor. Ett riktigt fint minne är när pappa lärde mig simma vid Gäddvikens strand.  

2. Om du fick resa vart som helst i världen, vilket land skulle du helst resa till och varför?

Att resa hör ej till mina största intressen. Men jag skulle gärna besöka Österrike eller Schweiz.. och Italien och speciellt Rom en gång till.

3. Vad ångrar du mest i ditt liv?
Visst finns det saker jag kan ångra eller önska jag hade gjort annorlunda. Men det är livet. Man lever och lär.

4. Vad är du mest stolt över i ditt liv?
William

5. Hur tror du att ditt liv ser ut år 2023?
Jag hoppas min lilla familj och våra nära och kära är lyckliga och mår bra. Drömmar inför framtiden finns, stort och smått, och kanske nån av dem har gått i uppfyllelse. Vilket de i princip gör varje dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar