19 februari 2013

Magi

Innan gympasset ikväll var jag så införbenat trött. Mådde t.om lite illa och orkade knappt prata med guuben. Tänkte att det är helt onödigt att dra sig till gymmet för ett styrketräningspass i det zombie-tillståndet. Men jag behövde komma ut lite, och jag orkade inte fundera av och an, så jag helt enkelt bara drog iväg och gav det ett försök. Uppvärmningen på löpbandet var lite seg men sen när jag kom igång med benträningen fick jag stegvis mer och mer energi, och sen gick resten av passet helt okej. Lade t.om till ett par övningar på slutet. Och det gick i ett huj. Lite magiskt hur man kan prestera trots att man känner sig utslut och matt. Det gäller väl bara att komma i rätt mode och få tag på fiilisen och öppnat energiförrådet. Nu efteråt är jag einen diskentrasen med det är ju inte så konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar