02 december 2012

Hej på dig!

Vem är du?
Jag skulle bli jätteglad om du som någon gång tittar in här på mitt klotterplank skulle skriva en liten kommentar till mig i detta inlägg. Jag vet ju vilka jag skickat länken till, men inte vilka av er som brukar kika in här ibland :) Och kanske någon annan oxå har hittat hit, bekant eller obekant, vilket förstår är jätteroligt. Marknadsför ju inte bloggen överhuvudtaget och skriver egentligen bara för egen skull och för bekanta och vänner längre bort, så skulle vara kul att veta vilka som läser inläggen nu som då.

Ha en riktigt skön söndag!

6 kommentarer:

  1. Jo, morrssan läser alla dina skriverier med stor glädje!

    SvaraRadera
  2. Jeps jeps,, Nina+T+D följer också me va som hörs ti er lilla familj :)

    SvaraRadera
  3. Hej, jag brukar vara inne och läsa med jämna mellanrum. Kommer inte faktiskt inte alls ihåg hur jag hittade din blogg- kanske via nån kommentar på någon annans blogg (?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Brukar också kika in hos dig och lilltösen nu som då :)

      Radera